.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح اولین شعبه بانك سامان در ساري
طي مراسمي با حضور جمعي از مديران بانك سامان و مسؤولان استان نخستين شعبه اين بانك خصوصي در خيابان فرهنگ ساري افتتاح شد. در آيين

طي مراسمي با حضور جمعي از مديران بانك سامان و مسؤولان استان نخستين شعبه اين بانك خصوصي در خيابان فرهنگ ساري افتتاح شد. در آيين افتتاحيه اين بانك كه ضياء الملكي معاون اداري و مالي بانك سامان حضور داشت، رستميان رئيس بانك سامان شعبه ساري در سخناني با تشريح جايگاه بانك هاي خصوصي در سيستم بانكي كشور گفت: بانك سامان شعبه ساري دومين شعبه اين بانك در مازندران است كه فعاليت رسمي خود را از امروز آغاز مي كند. وي گفت: از آنجايي كه مجوز تاسيس بانك سامان شعبه ساري در سال 85 از سوي بانك مركزي صادر گرديده با وجود برخي كاستي ها ملزم به آغاز بكار شعبه در سال 85 بوديم كه اين كار انجام گرديد و اولين تراكنش كاري قبل از پايان سال 85 انجام شد. با اين وجود تلاش ما بر اين بوده كه در اسرع وقت بعد از رفع نواقص و تجهيز شعبه به تمامي سيستم هاي مورد نياز، مراسم رسمي افتتاحيه شعبه را امروز برگزار نماييم. رئيس بانك سامان شعبه ساري درخصوص وضعيت شعبات بانك هاي دولتي و خصوصي در شهر ساري نيز گفت: بانك هاي دولتي در استان مازندران داراي 730 شعبه هستند كه از اين تعداد 118 شعبه در شهرستان ساري قرار دارند.
وي همچنين گفت: بانك هاي خصوصي نيز در شهرستان ساري داراي 6 شعبه هستند. وي هدف مهم بانك سامان را تسهيل در خدمت رساني و توسعه سرمايه گذاري از طريق جمع آوري و ساماندهي نقدينگي سرگردان عنوان كرد و گفت: بانك سامان با آخرين فن آوري الكترونيكي در خدمت شهروندان است.
در بخش ديگري از اين مراسم فريدون ضياء الملكي معاون اداري و مالي بانك سامان نيز در سخناني با تشريح سياست ها و راهبردهاي بانك سامان گفت: در حال حاضر بانك هاي دولتي با بيش از 16 هزار شعبه و بانك هاي خصوصي با 500 شعبه در حال فعاليت هستند. وي با اشاره به افزايش نقدينگي در سال هاي اخير گفت: در 2 سال اخير نقدينگي در كشور 2 برابر شده است و رشد نقدينگي در سال گذشته بي سابقه بوده است. وي گفت: واقعيت آن است كه نقدينگي مانند تيغ 2 لبه است كه اگر خوب و برنامه ريزي شده از آن استفاده نشود باعث افزايش تورم در جامعه خواهد شد. معاون اداري و مالي بانك سامان يكي از دلايل شكل گيري بانك هاي خصوصي را جمع آوري و تبديل نقدينگي به سرمايه گذاري هاي موثر و مفيد عنوان كرد و گفت: ميانگين سپرده مردم نزد بانك هاي دولتي 70 ميليارد تومان و همين شاخص در نزد بانك هاي خصوصي بيش از 90 ميليارد تومان است و اين امر نشان دهنده موفقيت بانك هاي خصوصي است. وي همچنين افزود: ميانگين تسهيلات اعطايي در بانك هاي خصوصي حود 70 ميليارد تومان است در حالي كه اين ميزان در بانك هاي دولتي كمتر از 5 ميليارد تومان مي باشد.
ضياء الملكي گفت: بانك سامان در كشور 54 شعبه دارد كه 15 شعبه آن در تهران و 39 شعبه آن در شهرستان ها داير مي باشند. وي همچنين حجم سپرده نزد بانك سامان را 22 هزار ميليارد ريال و ميزان تسهيلات اعطايي را 15 هزار ميليارد ريال در سال گذشته اعلام كرد. همچنين در بخش ديگري از اين مراسم موسي وفاييان رئيس اتاق بازرگاني مازندران نيز با استقبال و ابراز خرسندي از فعاليت بانك هاي خصوصي بويژه بانك سامان در ساري گفت: توسعه فعاليت هاي بانكي رونق اقتصادي استان را در پي خواهد داشت. وي همچنين خواستار تاسيس شعبات اين بانك در غرب و شرق مازندران شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.